Gay – Realiti dan Dilema

22 02 2011

Aku ni seorang “gay”. Masalahnya aku ni seorang Islam dan buntu tentang apa yang perlu aku lakukan. Keluarga aku sudah pasti akan menghalau aku keluar dari rumah jika rahsiaku ini terbongkar. Keluarga aku agak moden tapi masih teguh berpegang kepada ugama. Aku tak sampai hati pulak melihat keluargaku tertekan dengan keadaan dan cara hidup aku sekarang dan yang paling pentingnya, aku tak sanggup kehilangan keluargaku.

> Baca seterusnya


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

