Rambutan

20 02 2009

Siang tadi sempat lah sekejap pergi ke Safeer Mall baru berdekatan dengan rumah aku bersama dengan isteriku. Sekali sekala nak juga berjalan berdua jer tanpa anak-anak. Pasal anak-anak pun dah cakap lama tak makan buah rambutan, aku belikan lah buah rambutan satu dozen. Perghhh, orang kaya jer yang makan buah rambutan kat Oman ni, pasal harga sebiji lebihkurang sama dengan RM0.80. Nak tak nak kekadang tu kena lupakan jugak pasal harga kalau dah nak makan sangat… hujan emas di negeri orang…macam ni lah!!


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: